Šeima ir vaizdai – žygis

29 diena

Rytas buvo žvalus, todėl aš buvau išsipūtęs, kol sušilau nuo kopimo į kalną ir saulės spindulių. Keturios mylios praskriejo ir netrukus atsidūriau Indian Grave Gap. Ten mane pasitiko mano mamos pusseserė Pam ir jos tėtis Jimmy, kuris yra mano velionės močiutės brolis. Pam mane iš karto atpažino, sakydama, kad esu labai panaši į savo mamą. Pam vyras Dougas keliavo į daugybę AT skyrių ir žinojo prieglaudas bei kitas mano minėtas vietas. Taip įdomu susipažinti su šeima, kurios dar niekada nemačiau!

Dougas nuvežė mus į Yee-Haw alaus daryklą Džonson Sityje. Alaus darykla yra sename traukinių sandėlyje kartu su „White Duck Taco“ parduotuve. Sėdėjome jų didelėje terasoje, mėgavomės saule ir mielu miesto centru. Aš turėjau savo pirmąjį Tenesio kietąjį sidrą ir skanius tacos. Jimmy ir Pam papasakojo man šeimos istorijas. Jimmy yra gana iškalbingas 90-mečiui! Po to Dougas mus nuvežė į kalvos viršūnę ir nurodė visus kalnus, į kuriuos lipsiu pakeliui į Damaską.

Nekantrauju eiti po dušu ir skalbti. Pasirodo, kad kojinės, kurios kelias dienas šlapios ant kojų, įgauna nemalonų kvapą.

Vakare Pam, Doug & I nuėjome į italų restoraną Bella Vita, mielą vietinę įstaigą. Baklažanų parmezanas buvo be galo skanus, o rami aplinka leido lengvai pasikalbėti. Vėliau atėjo Jimmy ir mes žiūrėjome seną vesterną „The Professionals“. Man buvo smagu mesti žaislinę pelę jų katei ir pavargau prieš filmo pabaigą.

30 diena

Dougas, Pam ir Jimmy visi šį rytą palydėjo mane atgal į taką. Labai džiaugiuosi, kad vaikščiodamas taku turėjau galimybę su jais susitikti. Jie pasakė, kad praneštų man, jei man ko prireiks, nes jie yra netoli iki pat Damasko.

Tai buvo rami tako diena. Išjungus ir įjungus klausiausi audioknygos ir susidūriau su keliais žygeiviais, kuriuos pažinojau, bet apskritai labai mažai. Mano mėgstamiausia dalis buvo purus, samanotas žalias miškas, dengęs Unakos kalną. Užsukau į Cherry Gap prieglaudą papietauti ir sekcijos keliautojas, vardu Tinkeris, savo gitara pagrojo man juokingą dainą. Tai buvo daina, kurią jis parašė šiaurinėje tako dalyje.

Vakar pasiėmiau svainio mamos atsiųstą atsargų dėžutę. Maisto įvairovė pradžiugino mano dieną. Ji atsiuntė krūvą užkandžių, kurių nėra nė vienoje mano dėžutėje: naminių GF avižinių sviestinių sausainių, PB&J kąsnelių, ryžių skanėstų, saulėgrąžų sėklų ir migdolų miltų krekerių. Įkandus į skanų sausainį miškų ir paukščių giesmių apsuptyje buvo toks malonumas.

Įsikūriau stovyklą gražioje vietoje tarp klevų su šaltiniu šalia. Mano pirmoji naktis kempinge be kitų šalia, arba taip maniau, kol vėlai pasirodė trys vaikinai. Tai buvo ilgiausia mano diena, 16,8 mylios, su pilnu maisto kiekiu.

31 diena

Diena užtrukau daugiau nei 6000 pėdų. pirmą kartą nuo Smoky Mountains. Didžiąją ryto dalį buvo kopimas, bet aš neprieštarauju. Paprastai tai reiškia, kad laukia geras požiūris! Vadovaudamasi kuprinės dietologės patarimu, užkandžiaudavau kas 60-90 minučių. Aš tai darau jau keletą dienų ir tai išlaiko aukštą energijos lygį.

Pietus valgiau Roan High Knob prieglaudoje. 6 275 pėdų aukščio tai yra aukščiausia prieglauda AT. Tikėjausi draugijos, tačiau ten niekas nebuvo, todėl pramogavau tyrinėdamas apylinkes aplink pastogę ir skaitydamas „Thru-Hikers’ Companion“ vadovą. Sužinojau apie Grassy Ridge. Jis nėra AT, bet pasiekiamas šoniniu taku ir siūlo 360 laipsnių natūralų apžvalgos tašką daugiau nei 6000 pėdų aukštyje. Natūralus, priešingai nei Clingman’s ir Mt. Vašingtonas, kad abu turi struktūras viršuje.

Grassy Ridge buvo visiškai vertas šoninės kelionės ir papildomo kopimo. Tiesą sakant, po Carver’s Gap takas buvo įspūdingas iki pat kalnagūbrio. Jis išsiskyrė kaip ruda juostelė, kuri lipo aukštyn ir žemyn žolingomis kalvomis ir iš jos atsiveria nuostabūs vaizdai.

Vakare gavau draugystę, kurios ieškojau. Valgydamas vakarienę prie Stano Murray prieglaudos iškylų ​​​​stalo, kalbėjausi su grupe žygeivių ir vienu iš žygeivių. Vienos atkarpos keliautojas, Siesta, įveikė PCT pietų kryptimi. Jis turėjo puikių istorijų apie kelionę ir tyrinėtas vietas visoje šalyje.

32 diena

Tai buvo stebuklingas tako rytas. Ėjau per žalius miškus, pro šakas švietė saulė, giedojo paukščiai. Burundukai bėgiojo nuvirtusių medžių greitkeliais. Kiekvienas žingsnis privertė mane jaustis gyva ir dėkinga.

Magija tęsėsi, kai takas vedė mane per Little Hump Mountain ir Hump Mountain žolines plikas. Kiekvienas iš jų teikė kvapą gniaužiančius vaizdus visomis kryptimis. Retkarčiais iš ryškiai žalios žolės kyšojo juodų gumbuotų uolienų krūvos. Stebėjau porą paukščių, skrendančių be debesų mėlyname danguje. Nusileidimas nuo Hump Mountain atvedė mane į Doll Flats ir atsisveikinau su Šiaurės Karolina po to, kai nuo Smokies laikų pyniau tarp jos ir Tenesio.

Pietus valgiau prie šniokščiančio upelio. Sekliame baseine pastebėjau krūvą mažų žuvelių, nukreiptų prieš srovę, ir vieną vėžį. Turiu minkštą vietą vėžiams, nes kažkada laikiau kelis kaip augintinius. Popietė mane nuvedė pro akmeninio pastato liekanas, kapines ir 400 mylių tašką. Sveiki sulaukę naujo etapo!

Nuvažiavau 20 mylių per dieną ir sustojau nakvoti prie Mountaineer Falls prieglaudos. Jame buvo trys aukštai (deluxe), nors ponia, su kuria dalinuosi antrame aukšte, sakė, kad viršutiniame palėpėje yra vorų. Taip! Virimo zona buvo puiki. Tarp priekinių dviejų stulpų pastatytas suolas ir siauras stalas, žiūrintis į mišką. Stengiausi gaminti ramiai, nes miegojo trys vaikinai. Buvo tik 19 val., bet kai kurie žmonės eina anksti miegoti.

Filialo atskleidimas

Šioje svetainėje yra filialų nuorodų, o tai reiškia, kad „The Trek“ gali gauti procentą nuo bet kurio produkto ar paslaugos, kurią perkate naudodamas straipsniuose ar skelbimuose pateiktas nuorodas. Pirkėjas moka tą pačią kainą, kaip ir kitu atveju, o jūsų pirkinys padeda palaikyti nuolatinį „The Trek“ tikslą teikti jums kokybiškus patarimus ir informaciją apie kuprines. Ačiū už tavo pagalbą!

Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite puslapyje Apie šią svetainę.