Nina – „The Royal Gazette“ rašo, kad staigmena veda aistrą

Sukurta: 2022 m. vasario 24 d. 08:00

Nina London ir jos vyras Billas Rosseris (nuotrauka Gregory Falkovich)

Kaip išlaikyti meilę santuokoje? Kaip išlaikyti meilės ir aistros ugnį ilgus metus? Kiekviena pora turi savo paslapčių ir receptų. Mes su Billu atradome savąjį: mėgstame vienas kitą nustebinti.

Ši Valentino diena man prasidėjo kaip bet kuri kita diena Šiaurės Tailande.

Pastaruosius du mėnesius gyvenome aukštuose Tao Garden Wellness Retreat Centre. Ankstyvais rytais minėju dviračio pedalus per netoliese esantį apsnūdusį kaimą. Daugybė šunų atsainiai išsibarstę skersai kelio ir su nuobodu panieka galiausiai atsistoja, išsitiesia ir pasitraukia man iš kelio, žiovaudami į kartais šliaužiančius automobilius ir sunkvežimius. Ši scena visada priverčia nusišypsoti. Nieko panašaus dar nesu matęs.

Tada didžiuliai pilki vandens buivolai, Tailando simbolis, su savo lenktais karkaso ragais ir didelėmis liūdnomis akimis, lėtai slankioja pakelėse ir ketina kasdieninei kelionei į gėlėmis išmargintus laukus. Nepaisant didžiulio dydžio, jie yra švelnūs ir paklusnūs. Saulė kyla iš už kalnų keterų ir rūko sluoksniai šliaužia žemyn iš miegančių džiunglių.

Jaučiu, kad gyvenu šimtus metų senumo aliejiniame paveiksle.

Vėjas slegia mano plaukus ir yra turtingas žemės, vandens ir gyvūnų kvapų, o aplink švelnų posūkį yra mano mėgstamiausia rytinė stotelė, kavinė „Yellow House“. Man patinka gurkšnoti rytinę kavą, tada praktikuoti Qigong atviroje terasoje virš žvilgančių smaragdinių ryžių laukų.

Mane supa žydintys sakurų medžiai. Tarp gležnų rožinių gėlių šoka ekstravagantiški drugeliai ir mažytės kolibrinės vanago kandys. Girdžiu ūkininkų verksmą iš toli žaliuojančio slėnio, kai jie gano brahmanų galvijus į ganyklą.

Tai tokia pat rami ir rami vieta, kaip ir bet kuri vieta žemėje.

Suleymanas, lieknas ir gražus turkų džentelmenas, kuriam priklauso Geltonasis namas su savo miela tajų žmona Taeng, gamina man latte, spalvotą apelsiną su šviežia ciberžole ir prieskoniais.

Jaučiu šiltus saulės spindulius pro medžius, gyvus, šaukiančius paukščius taip keistai ir egzotiškai, sėdžiu ramiai nustebęs ir tiesiog klausau.

Taeng atneša man gabalėlį šiltos, ką tik iškeptos duonos tiesiai iš savo krosnies.

“Laimingos Valentino dienos!” ji sako.

Juokiuosi, užsimerkiu ir įkvepiu guodžiantį aromatą, galvodama, kaip dažnai mano mama ir močiutė Sibire kepdavo duoną, kai buvau maža mergaitė; tai meilės ir rūpesčio kvapas.

Pasiklydusi mieluose vaikystės prisiminimuose, mintis sugrąžina mane į dabartį; būtų nuostabu nustebinti Bilą ypatingu nuotykiu. Užsisakau automobilį vėlesniam laikui tą dieną ir auksinėje popietės šviesoje važiuojame šalia putojančio kalnų upelio į atokias San Kamphaeng karštąsias versmes.

Įsivaizduokite didžiulį sodą, pilną ryškių gėlių, apsuptą dosniai žydinčių medžių giliai Tailando kalnuose. Du geizeriai iššauna karšto vandens pliūpsnius 65 pėdų aukštyje į orą. Mažesniuose baseinuose galite virti kiaušinius.

Centre yra didelis baseinas su šilko švelnumo, kūno temperatūros mineraliniu vandeniu. Šiltas krioklys nusileidžia nuo uolos ir patenka į baseiną. Einame po kriokliais ir laikomės vienas kito. “Laimingos Valentino dienos!” šaukiame tarp srovenančio vandens ošimo.

Ryte planavau būtent tai: padaryti kažką kitokio ir įsimintino žmogui, kurį taip myliu. Tai tapo laiminga akimirka, kurią visada prisiminsime.

Mieli skaitytojai, mes turime sukurti stebuklingas akimirkas mylimiems žmonėms ir leisti skristi išskirtiniams mūsų svajonių drugeliams!

Tegul mūsų artimųjų akys spindi iš džiaugsmo ir Valentino dienos proga ir kiekvieną dieną!

Nina London yra sertifikuota sveikatingumo trenerė, čigongo mokytoja ir juoko vadovė. Jos misija – remti ir padėti vėžiu sergančius pacientus ir išgyvenusius, įkvėpti subrendusias moteris daryti teigiamus pokyčius savo kūne ir mintyse. Pasidalykite savo įkvepiančiomis istorijomis su Nina adresu www.ninalondon.com ir sekite ją Instagram @coachninalondon