Kelionės Covido laikais (antra dalis)

Biudžetinė lėta kelionė

Patrick Robertson

Praėjusį mėnesį rašiau apie mūsų mėnesio kelionę į JAV pietvakarius – mūsų pirmąją tarptautinę kelionę nuo pandemijos pradžios. Pasisekė taip gerai, kad nusprendėme pabandyti skristi į Meksiką. Praėjusių metų liepą užsisakiau savaitei Vidanta Nuevo Vallarta, tikėdamasis, kad po devynių mėnesių pandemija bus sustabdyta.

Mūsų skrydis buvo Westjet tiesiai į Puerto Valjartą. Dieną prieš išvykimą užsiregistravome internetu su Westjet. Prisiregistruodami turėjome pateikti savo Covid vakcinos paso nuotrauką ir kelionės paso informaciją. Kai tai buvo atlikta, mums el. paštu buvo išsiųsti įlaipinimo talonai. Westjet liepė mums atvykti likus trims valandoms iki mūsų 10:35 skrydžio laiko.

Oro uostas nebuvo perpildytas ir mes sėdėjome apleistoje laukimo salėje, kol atėjo laikas eiti prie išvykimo vartų. Kaukės privalomos oro uoste ir lėktuve. Visi lėktuve buvę asmenys turėjo įrodyti, kad yra paskiepyti ir be simptomų. Meksika nereikalauja, kad būtų paskiepyta nuo koronaviruso įrodymo ar neigiamo Covid testo, kad būtų galima patekti į šalį, tačiau pareigūnai daro jūsų karštą vaizdą, kai einate pro šalį.

Kai atvykome, įvažiavimo uostas buvo tuščias ir per penkias minutes atlikome muitinės formalumus. Buvome nusprendę vežtis rankinį bagažą, kad nereikėtų laukti sausakimšoje bagažo karuselėje ir nuvažiavome tiesiai į iš anksto sutartą maršrutinį autobusą į kurortą. Mūsų penkių asmenų grupė buvo vienintelė vežėju.

Visi oro uosto ir pavėžėjimo tarnybų darbuotojai buvo visiškai kaukėti ir reguliariai plaudavo bei dezinfekavo rankas. Kurorte buvo laikomasi nepaprastų standartų saugos priemonių, pagal kurias visi liečiami paviršiai valomi po kiekvieno naudojimo. Sėdynės prie baseinų ir restoranų buvo toli vienas nuo kito, o visi darbuotojai yra trigubai vakcinuoti ir stebimi.

Tai didžiausias Meksikos kurortas su 2500 akrų, kuriame yra šeši skirtingi majų kurortai. Čia dirba 6000 darbuotojų, kurie yra nuostabūs kurorto ambasadoriai. Pandemijos metu, kai svečių skaičius sumažėjo 90 proc., ir du mėnesius, kai kurortas buvo uždarytas, visi darbuotojai išliko savo darbo vietose, jiems buvo suteiktas du kartus per dieną maitinimas ir transportavimas į darbą.

Šiame prabangiame kurorte, kuriame yra 40 restoranų, daugybė baseinų ir vandens telkinių, du golfo aikštynai, aukščiausios klasės naktinės pramogos, milijonai vešlių atogrąžų augalų su apšviestais ir garsiai išraižytais lentų takais per džiungles į skirtingas kurorto vietas, buvo apgalvota apie viską. Yra privatus dviejų juostų cementinis kelias, skirtas tik maršrutiniams autobusams, kurie veža jus iš vienos vietos į kitą, nes nuo vieno galo iki kito nueisite per 45 minutes.

Kurortas perdirba 73% atliekų ir turi puikią vandens valymo sistemą, kuri yra kurorto sodo dalis, maitinanti ir laistanti augalus. Vykdoma oranžerijos programa, kuri grąžino į vandenyną 3,5 milijono vėžlių ir turi 40 akrų sodą, aprūpinantį kurortą. Jie patys gamina šokoladą, saldainius, pyragus ir duoną vietoje.

Mūsų vieta buvo labai didelis butas su nuostabiu balkonu, iš kurio atsiveria vaizdas į upę ir Ramųjį vandenyną. Mums patiko stebėti įvairius didelius paukščių pulkus, besimaitinančius visą dieną. Po pelikanų sekė fregatos, paskui – gervės.

Mūsų bokšto viršuje buvo gražus baseinas ant stogo su sūkurinėmis voniomis, kušetės, gultais ir maisto bei baro paslaugomis. Vaizdas buvo stulbinantis su vaizdu į Banderas įlanką su Puerto Valjarta ir Siera Madrasu tolimame fone.

20 minučių pėsčiomis nuėjome į kitą baseiną, esantį paplūdimyje, ir upės deltą, kuri teka šalia kurorto. Visa baseino zona buvo gerai išdėstyta su privačiomis poilsio zonomis su gultais ir kušetės, kad būtų galima stebėti vandenyną ir plaukti. Buvo kėdžių paslauga maistui ir gėrimams, o kurorto SPA personalas atliko masažus.

Visus pusryčius ir vakarienę gaminome bute. Kurorte yra nedidelė parduotuvė su visais pagrindiniais vaisiais ir daržovėmis, įskaitant sūrio ir mėsos prekystalį, kepyklėlę, vyną ir spiritinius gėrimus, taip pat šviežius šokoladus ir saldainius.

Tai buvo nuostabios atostogos daugeliu lygių. Kurortas ir patirtis buvo penkių žvaigždučių. Matėme, kad visais lygiais buvo laikomasi tinkamų procedūrų, kad būtume saugūs kiekviename atostogų žingsnyje.

Nuo atvykimo į oro uostą, skrydžio lėktuvu, pervežimo ir taksi, mėgavimosi viskuo kurorte ir kelionės namo. Tai mums buvo pati svarbiausia parsivežimo į namus patirtis. Dabar vėl jaučiamės saugūs keliauti, o aš jau planuoju keliones vasarai, rudeniui ir žiemai.

Pateikta nuotrauka

Patrikas Robertsonas yra kelionių rašytojas ir ilgametis Fernie gyventojas. Jis yra nepriklausomų kelionių planavimo ir pigių kelionių pasiūlymų paieškos ekspertas. Norėdami gauti daugiau informacijos ir šios kelionės į Vidanta Nuevo Vallarta nuotraukų, apsilankykite jo svetainėje.

Daugiau tokių kelionių straipsnių skaitykite ČIA. Pamėgti jį „Facebook“ adresu https://www.facebook.com/budgetslowtravel, kad gautumėte kelionių patarimų.