„Disney“ + Žemės dienos specialioji programa tyrinėja Pietų Amerikos „dangaus salas“

Žmogus Žemėje egzistavo šimtus tūkstančių metų, o smalsumas buvo mūsų rūšies varomoji jėga per visą mūsų istoriją. Tyrinėtojai sudarė vandenynų žemėlapius, žemynus, tyrinėjo vandenyno gelmes ir keliavo į kosmosą. Be to, mes nuolat kūrėme naujas naujoves ir katalogavome milijonus esamų ir išnykusių būtybių rūšių. Galbūt po tiek smalsumo ir tyrinėjimų pagalvotumėte, kad atradome viską, ką galima atrasti, bet klystumėte.

Tyrinėtojas: paskutinis tepui

“Explorer: The Last Tepui” iš “National Geographic” seka elitinį alpinistą Alexą Honnoldą (“Free Solo”) ir pasaulinės klasės laipiojimo komandą, vadovaujamą “National Geographic Explorer” ir alpinisto Marko Synnotto, atliekant varginančią misiją giliai Amazonės džiunglėse. pabandykite pirmą kartą pakilti į 1000 pėdų uolą. Jų tikslas yra nugabenti legendinį biologą ir „National Geographic“ tyrinėtoją Bruce’ą Meansą į didžiulės „dangaus salos“, žinomos kaip tepui, viršūnę.

Komanda pirmiausia turi įveikti mylias klastinga džiunglių vietove, kad padėtų dr. Reiškia užbaigti savo gyvenimo darbą, uolos sienoje ieškoti neatrastų gyvūnų rūšių. Vienos valandos specialioji programa yra naujausia „National Geographic“ ilgai trunkančios serijos „Explorer“ instaliacija.

Tai buvo „pirmas pakilimas“ – pastangos užkopti ant paviršiaus, kuriuo dar niekada nebuvo užkopta. Tai buvo nelengvas iššūkis, todėl Markas Synnottas pakvietė Alexą Honnoldą – vieną gerbiamiausių ir labiausiai pasiekusių alpinistų pasaulyje – padėti vadovauti ekspedicijai, siekiant gauti dr. Reiškia ir likusi komanda į tepui viršų.

Dr. Bruce’as reiškia

Aš kalbėjausi su dr. Reiškia apie ekspediciją. Kalbėjome apie mintį, kad daugelis žmonių nežino, kiek planetos niekada nebuvo ištirta arba kiek rūšių dar reikia atrasti. Beveik jaučiamas pasipiktinimas, kad šiuo metu užkariavome ir įvaldėme Žemės planetą.

„Mes tik subraižome paviršių“, – paskelbė dr. Reiškia. „Žinote, daugelis biologų, tyrinėjusių biologinę įvairovę, pripažįsta, kad galime pažinti 10 % rūšių. Tiesą sakant, žmonės žino apie stuburinius gyvūnus, kurių dalis mes esame, pavyzdžiui, žinduolius, žuvis ir paukščius. Taigi, paukščiai yra gana gerai žinomi. Galime žinoti 96% arba 97% visų planetos paukščių rūšių. Mes nežinome daugiau nei gal 40–50 % varliagyvių ar roplių planetoje, bet vis tiek daug žinome apie stuburinius gyvūnus. Tačiau yra tiek daug bestuburių gyvūnų – vabzdžių, vorų ir visokių kitų dalykų, o tada mikroorganizmų, kurie taip pat svarbūs ekosistemose, kuriose jie atsiranda.

Šioje ekspedicijoje dr. Meansas ir likusi komanda rado tris varlių rūšis, kurios yra naujos mokslui. Jie taip pat atrado gyvatę, kuri, jų nuomone, yra nauja mokslui, ir naują driežą. „Mes papildėme fauną ir šios upių sistemos rūšių turtingumą – viršutines jos dalis – ir visa tai kartu atliksime išsamų tyrimą, tikėkimės, padėsiantį apibūdinti šios gražios pasaulio dalies biologinę įvairovę“, – paaiškino. Dr. Reiškia.

Dr. Means taip pat pasidalijo mintimis apie nuostabias ekspedicijoje naudojamas technologijas. Norint išgyventi atšiauriomis Amazonės ekspedicijos sąlygomis, reikia specialios įrangos, o ypač norint užfiksuoti iš arti komandos, kai jie plaukia per Tepui paviršių.

Jis man pasakė, kad buvo ypač sužavėtas vienu dronu atitraukiamu šūviu specialiajame lėktuve. „Dronas rodo alpinistus ant uolos, tada dronas pradeda trauktis ir tolti, uola tampa vis didesnė ir didesnė, o alpinistai darosi vis smulkesni ir smulkesni, ir galiausiai tu pamatysi šį didžiulį tepui. alpinistų visai nematau. Tai tikrai įspūdingas ištrauktas kadras.

Žemės diena

Tokie tyrimai yra svarbūs norint suprasti pasaulį, kuriame gyvename, ir kaip organizmai bei ekosistema yra susiję ir priklausomi vienas nuo kito. Vis dar yra daug pamokų, kurias galime išmokti iš gamtos, ir vertingos informacijos, kurią galime panaudoti kurdami geresnę tekstilę, statybines medžiagas ir vaistus.

Įdomu tai, kad šis mokslas taip pat atliks gyvybiškai svarbų vaidmenį, kai plečiame kosmoso tyrinėjimus. Kuo toliau nuo Žemės, tuo labiau erdvėlaivis turės išsilaikyti – tam reikės turėti pakankamai žinių apie biosferas, kad galėtume atkurti aplinką, kuri gali išlikti nepriklausomai ir neribotą laiką.

Šią Žemės dieną sužinokite, kodėl tepuis – panašiai kaip Galapagai – yra biologinės įvairovės lobis, kurį verta saugoti. Prisijunkite ir pažiūrėkite „Explorer: The Last Tepui“ penktadienį, balandžio 22 d.